" /> » Super zdrowe słodkie krakersy Plant Punch | sport – żywienie – lifestyle
krakers-cover

Super zdrowe słodkie krakersy

Spodobał Ci sie wpis? Udostępnij go znajomym.
0 Flares Filament.io 0 Flares ×

Idealne na szybką przekąskę z mnóstwem dobra w sobie. Gotowe w dosłownie kilka minut, pełne zdrowych kwasów tłuszczowych, bogate w białko i dobre węglowodany. Świetna alternatywa dla wszelkiego rodzaju słodyczy. Wystarczy wymieszać, upiec i ładować się zdrowiem! 😉

krakers1

Składniki:

  • pół szklanki nieugotowanej kaszy jaglanej;
  • pół szklanki orzechów laskowych;
  • ćwierć szklanki płatków owsianych;
  • 2 łyżki nasion chia;
  • 2 łyżki oleju kokosowego;
  • pół szklanki miodu / syropu klonowego / syropu z agawy.

krakers2

  1. W małym garnuszku wymieszaj olej kokosowy i słód (miód lub syrop), podgrzej na małym ogniu, aby uzyskać płynną konsystencję mieszanki.
  2. W dużej misce wymieszaj wszystkie pozostałe składniki.
  3. Zalej suche składniki rozpuszczoną mieszanką i dokładnie wymieszaj.
  4. Wyłóż na papier do pieczenia i rozsmaruj powstałą masę.
  5. Piecz w 160 stopniach Celsjusza przez 10-15 minut. Następnie przekręć blachę tyłem do przodu, aby krakers równomiernie się upiekł. Piecz jeszcze przez 5-10 minut. Uważaj, aby nie przypalić masy.
  6. Po upieczeniu poczekaj aż krakers wystygnie i połam go na mniejsze kawałka przy użyciu dłoni lub noża.
  7. Przechowuj w suchym pojemniku.

Smacznego! 🙂

Spodobał Ci sie wpis? Udostępnij go znajomym.
  • Bardzo dobre bo bez dodatku cukru. No poza miodem oczywiście. Świetna przekąska w ciągu dnia. Sporo podobnych przepisów można znaleźć w Internecie np na http://www.nawidelcu.pl

Copyright © 2013 - 2017 Plant Punch Design: sixbox.es | Hosted by: zenbox